domy kanadyjskie Warszawa
Akcesoria bateria, zasilacz, etui, gps - Rawo.pl
Szkolenia iso
Strony internetowe
Fizjoterapia szczecin
Agencja Detektywistyczna Intuicja
Cedrynek - Kosmetyki naturalne
Gadżety Reklamowe dla firm - side.com.pl
strona główna
Dodaj stronę
Jak to działa
Kategorie
Statystyki
Regulamin
Kontakt

Polacane strony

Czy warto dodawać stronę do katalogów stron W pozycjonowaniu, jeżeli chodzi o Google, od początku liczyła się jakość i ilość linków prowadzących do strony. Im było (i jest) ich więcej, im były (i są) lepsze – pochodzą ze stron tematycznych czy też tych o wysokim zaufaniu, jakim cieszą się w Google (mierzonym np. poprzez wiek domeny) – tym takie linki będą dla pozycjonowanej witryny lepsze jakościowo, a poprzez to będą miały większy wpływ na kształtowanie się pozycji danej strony w SERPach. Katalogi stron internetowych to był kiedyś, jeszcze do niedawna, podstawowy sposób na sukces w pozycjonowaniu. W wielu przypadkach, poza naprawdę trudnymi frazami, wystarczyło dodać stronę do kilkuset katalogów, aby znalazła się ona dla ustalonego słowa kluczowego w TOP10. Katalogów było ich kilkaset, były zadbane – wystarczało. Jak to jednak bywa bardzo szybko zorientowano się o roli katalogów w SEO i … zaczęto tworzyć je hurtowo. Obecnie tylko na stronie katalogiseo.info znajdziemy w bazie około 8.000 katalogów, a stanowi to jedynie część wszystkich postawionych „na potrzeby” polskiego rynku. Jak to w życiu bywa, duża ilość katalogów nie mogła iść w długim okresie czasu w parze z ich jakością. Powoli rynek zaczął się zmieniać – już nie wystarczało kilkaset wpisów, trzeba było mieć ich kilka-, potem kilkanaście-, a obecnie pewnie z kilkadziesiąt tysięcy, aby osiągnąć sukces. Ponieważ utrzymanie katalogu to, wliczając pracę moderatora wpisów, co najmniej kilkaset złotych w skali roku, zaczęto szukać sposobów pokrycia kosztów, a w tym celu masowo wykorzystywano katalogi do dodatkowego systemu „wspomagającego pozycjonowanie”, jakim były/są systemy wymiany linków, tzw. SWLe. W odpowiedzi na coraz większy spam i niską zawartość merytoryczną katalogów Google znowu odpowiedziało, chociażby ostatnim updatem Mayday, który uderzył w te katalogi, które emitowały na swoich stronach identyczne wpisy jak … czasami setki innych. o
menu
reklama
linki
brak pliku  
Skrypt katalogu v 2.7.1 www.katalog.web-news.eu | kontakt: maciejka34@o2.pl